30.6 C
Kuala Lumpur
Monday, October 2, 2023
UtamaGaya HidupBayi comel ‘menghendap’ ajak abang duduk belakang main cuit-cuit buat ramai auto...

Bayi comel ‘menghendap’ ajak abang duduk belakang main cuit-cuit buat ramai auto tersenyum

Penumpang yang menaiki kapal terbang sudah pasti mahukan keselesaan tanpa gangguan, terutamanya kalau duduk berdekatan penumpang sekeluarga yang membawa anak kecil bersama.

Kalau ada yang tiba-tiba menangis tidak berhenti, mungkin sesetengah penumpang penerbangan yang tidak biasa berhadapan dengan bayi atau anak kecil, sudah pasti akan merungut tidak selesa.

Jadi, bayi dalam kapal terbang memang ada yang macam itu, tetapi lagi ramai anak kecil yang sangat baik, tidak meragam. 

TikTok

Contohnya macam adik yang sangat comel ni, tidak menangis tetapi dia hanya mahu mengacau..

Tular di TikTok, apabila seorang abang yang comel @luqmanhkimrosli, menerima ‘gangguan comel’ daripada seorang bayi yang berada di hadapannya dan gelagatnya itu telah mencuit hati ramai.

TikTok

Abang ni baru nak ‘healing’, tiba-tiba bayi comel menoleh ke belakang dan acah-acah ajak main cuit-cuit.

“Ni anak sape ni duk cuit-cuit kacau orang nak healing atas flight ni. Dah macam Hagemaru dah aku tengok,” katanya.

Menerusi video yang dimuat naik oleh @luqmanhkimrosli, kelihatan dia dan bayi itu bersama ibu bapanya sedang berada dalam kapal terbang menuju ke destinasi mereka.

TikTok

Apa yang membuatkan Luqman terkejut adalah apabila dia tiba-tiba dicuit oleh seseorang dari tempat duduk hadapan.

Rupa-rupanya, kelihatan seorang bayi berbaju kuning dengan riak mukanya yang sangat comel sedang berseronok untuk mengajak abang ini bermain sambil tersenyum lebar tanda peramah mahu berkawan.

TikTok

Video berdurasi 15 saat yang telah mendapat perhatian ramai dengan komen mereka:

“Comelnya, rela dikacau macam ni.”

“Pengacau yang macam ini sahaja boleh diterima.”

“Mujur dia senyum, kalau dia melalak.. Auto sakit gusi, semua berdenyut.”

“Kenapalah naik flight tak pernah dapat macam ni.”

“Geram tengok comel sangat dia menghendap jiran..”

Kalau rupa tu dah comel, kena kacau berkali-kali pun tidak mengapa kan dik..

Pilihan Editor:

MENINGGALKAN BALAS

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

- Advertisment -

Pengasas Falun Gong: Mengapa Wujudnya Manusia

Falun Gong Founder Mr. Li Hongzhi Publishes ‘How Humankind Came To Be’ 法輪功創始人發表《為甚麼會有人類》 Encik Li Hongzhi ialah pengasas latihan kerohanian Falun Gong. Amalan ini menggabungkan meditasi...

Pengasas Falun Gong: Mengapa Pencipta Berusaha Menyelamatkan Segala Makhluk

Encik Li Hongzhi ialah pengasas latihan kerohanian Falun Gong. Amalan ini menggabungkan meditasi dan latihan lembut dengan falsafah moral yang berdasarkan prinsip Sejati, Baik,...

TREN TERKINI